Το πρόγραμμα συντήρησης και υποστήριξης υπολογίζεται ετησίως και με βάση τις άδεις χρήσης του εκάστοτε πελάτη.
Ωστόσο, τα έξοδα συντήρησης μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών και τα πρόσθετα προσαρμοσμένα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.
Επίσης, μπορούμε να προσαρμόσουμε ένα σύστημα συντήρησης ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις του πελάτη εάν είναι απαραίτητο.
Το Σύστημα συντήρησης της BTMS περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
• Τηλεφωνική υποστήριξη - οι πελάτες μπορούν να μιλήσουν με τους συμβούλους μας μέσω τηλεφώνου για αναφορά και επίλυση προβλημάτων καθώς και τεχνικές απορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με τη χρήση του συστήματος.
• Αναβαθμίσεις προϊόντος - οι πελάτες στο πλαίσιο του συστήματος συντήρησης έχουν δικαίωμα να λάβουν νέες εκδόσεις του συστήματος της BTMS δωρεάν.
Ωστόσο, προσαρμοσμένες βελτιώσεις του συστήματος θα χρεώνονται σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ της BTMS και του πελάτη.
• Άλλες παροχές που συμφωνούνται κατά την υπογραφή του συμβολαίου συντήρησης.